1.06.2015

52 haftada baskı yapmak 15. Hafta / 52 weeks of printmaking Week 15

şablon (Julie Balzer tasarımı)/ stencil (Julie Balzer design)

 

kağıt üzerine ev yapımı akrilik sprey ile deneme
-----
trial on paper with homemade acrylic spray


Eski, pamuklu bir örtünün parçası olan kumaşımı kırmızı akrilik ve kumaş medium ile boyadım.
----------
I painted my fabric, which was a piece of an old table cloth, with red acrylic paint and textile medium.


Sonra sünger ve beyaz akrilik ile şablonu kullandım.Üst sırada da sadece iki desen bassaydım keşke.
--------------
Then i used the stencil with sponge and white acrylic. I wish i printed only two patterns on top, too.


yakından/ in detail


Diğer yüz için bir kurşunkalemin arka tarafıyla baskı yaptım.
-------------
For the other face i used the rear of a pencil to print.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba. Zaman ayırıp düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız benim için önemli :)
----------------
Hello. Thank you for making the time to share your ideas. Your comments are important for me :)