16.10.2014

evde kumaş bant yapımı/ making fabric tape at home

Evde uzun zamandır kullanmadığım çift taraflı bantı aldım.
---------
I have got this double sided tape at home that i haven't used since a long time.


Kullanılamayacak kadar ince ama atmaya kıyamadığım kumaş parçaları da vardı.
------------------
There were also those strips of fabric, too thin to use but too nice to throw away.
 

Bandın bir yüzünü ayrıp arkadan kumaşa yapıştırdım. Sonra da diğer yüzden makasla kestim. 
----------
I have pasted the tape to the fabric from the back side. Then i have cut out the excess with scissors. 


 Hem dokusu güzel bir bantım oldu hem de kumaşları son parçasına kadar kullandım :)
-------------
I have ended up with a beautifully textured tape and i have used the fabrics to the very last bit :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba. Zaman ayırıp düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız benim için önemli :)
----------------
Hello. Thank you for making the time to share your ideas. Your comments are important for me :)