20.08.2014

ev yapımı boya markörü/ homemade paint marker

Yurtdışı web sitelerinde sürekli gördüğüm ama yine İzmir'de nereden bulacağımı bilemediğim bir icat: boya markörü. Bu markörlerin içinde mürekkep yerine akrilik boyalar veya yağlı boyalar bulunuyor. Böylece fırçayla uygulamak yerine kalemle çizim yapabiliyorsunuz boyalarla. Koyu renkli zeminler üzerine çizim yapmak için beyaz bir markör istiyordum. Elimdeki beyaz kuru boyalar, yağlı pasteller daha önceki denemelerde iyi sonuç vermedi. Siyah zemin üzerinde kayboluyorlardı. Ben de başka bir deneme yapmaya karar verdim. Yakın zamanda biten ince uçlu bir losyon şişesini yıkadım, içine beyaz akrilik boya doldurdum. 
-----------
Another invention that i have come across on foreign websites, but had no idea where to find in Izmir: paint markers. These markers have acrylic or oil paint inside, instead of ink. So rather than using a brush you can draw with paint. I wanted a white marker to draw on dark surfaces. I have tried white color pencils and oil pastels but they did not give nice results. They disappeared on black surfaces. So i have decided to do another experiment. I took a lotion bottle, washed it and filled with white acrylic.


Boya akışını kontrol edebildiğim için çizimler de istediğim gibi oldu. Şimdi evde başka neleri kullanabilirim diye bakınıyorum. Başka renklerle de denemem lazım. Bir sonraki deneyim evde sprey boya üretmek.
-----------
As i could kontrol the flow of paint, my drawings turned out just the way i wanted. Now i am looking around the house to see what else i can use. I have to try with other colors. My next experiment will be producing sprey paint at home.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba. Zaman ayırıp düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız benim için önemli :)
----------------
Hello. Thank you for making the time to share your ideas. Your comments are important for me :)