9.07.2014

indeks kartı 12 / index card 12

Kartona basılmış bir etkinlik duyurusunu değiştirdim, çoğunlukla artan boyaları temizlemek için kullandığım bir fon oldu.
-------------
I have modified an event card, the background is mostly composed of excess paint from other projects.



Üzerine kendi yaptığım şablonu kullanarak kırmızı bir desen ekledim.
--------------
On top i have added a red pattern using a stencil i have made.
 

Ama desen fon üzerinde kayboldu, o yüzden keçeli kalemle biraz belirginleştirdim.
------
But the pattern dissolved in the background, so i have made it more obvious by outlining in black marker.


Kırmızının üzerinde okunabilsin diye zıt renkte bir yazı seçtim. Kağıttan kesip yapıştırdım.
---------
I chose a contrasting color to write my text. I have cut it from a piece of paper and pasted it on top. (Yaz= Summer in Turkish)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba. Zaman ayırıp düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız benim için önemli :)
----------------
Hello. Thank you for making the time to share your ideas. Your comments are important for me :)