8.09.2013

Hergün sanat/ Art everyday :: 96

Suluboyalar ile oynamaya devam. Bu sefer en kalın uçlu küt fırçamı aldım.
Continuing to play with the watercolours. This time i grabbed my thickest flat brush.


Sonra daireler boyadım.
Then i painted circles.


Etraflarına parçalı halkalar ekledim.
I added partial arcs around.


En son üzerine markörlerle daireler ekledim. En sevdiğim çizgiromanların listesini yaptım. Bu da kağıt egzersizlerinin bir parçasıydı.
I added circles in markers and listed my favourite comics. This was a part of the daily paper prompts.


1. Corto Maltese
2. Red Kit (Lucky Luke)
3. Conan
4. Ten Ten
5. Asterix
6. Şirinler (Smurfs)
7. Diabolik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba. Zaman ayırıp düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız benim için önemli :)
----------------
Hello. Thank you for making the time to share your ideas. Your comments are important for me :)