14.08.2013

Hergün sanat/ Art everyday :: 90

Prompt6ix için uzun zaman önce tamamlanmış sayfalardan/ A spread that had been finished a long time ago for Prompt6ix

 

Önce sayfayı pembe/ bordo/ kırmızı tonlarında pastellerle karaladım/ First i scribbled the page with pink/red/ bordeau toned pastels


Sonra üzerine benzer tonlarda suluboya sürdüm/ Then i painted the page with watercolours in similar tones

Eskiz kağıdı üzerine pastel ile ayakkabımın izini çıkardım./ With sketch paper i used pastels to trace my shoe.


Yeşil bir pastel kullandım. / I used a green pastel.


Evde tarihi geçmiş yara bantları vardı. Bantları akrilik boyalarla boyadım. Böylece bir tür washi bandı oldular. / I had expired band-aids at home. I painted them with acrylics. Thus they became a kind of washi tape.


Ayakkabı izine benzeyen bir damga oydum. Farklı renklerde desenler bastım./ I carved out a stamp in shoe shape.I formed patterns in different colours.


Bantların üzerine Ömer Hayyam'dan bir şiir yazdım. Tabii ki şarapla ilgiliydi. En üste ayakkabı izimin yarısını yapıştırdım./ I wrote a poem by Omer Hayyam on the band-aids. It was about wine. On top i pasted the shoe trace.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba. Zaman ayırıp düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız benim için önemli :)
----------------
Hello. Thank you for making the time to share your ideas. Your comments are important for me :)