14.04.2013

Ayakkabı boyamak/ Painting shoes

Uzun zamandır akrilik boya ile ayakkabı boyamayı denemek istiyordum. Sonunda birkaç hafta önce ucuz babetler buldum ve bu haftasonu cesaret ettim. / I wanted to try painting shoes with acrylic paints since a long time. Finally i have found cheap ballet flats a couple of weeks ago and this weekend i dared to do it.

Ayakkabının eski hali çok açık bir sütlü kahve idi./ The original color of the shoes was a light milky brown.

Tabanları görünmez bantla maskeledim/ I masked the soles with invisible tape.

Sarı boyanın içine çok az koyu mavi karıştırarak limon yeşilini elde ettim. Ayakkabıların kenarlarını boyarken içeriye de taşırdığımı görebilirsiniz./ I added very little dark blue into yellow to get a lime green. As i was painting the sides of the shoes i stained the interior as you can see.

Boyayı içeriye taşırmış olmak tabii ki umurumda değil. Vernik ya da mod podge gibi bir sabitleyici sürmedim üzerine. Yarın hava yağmurlu ve ben ilk denememi yapacağım. Boyanın akacağını sanmıyorum ama öyle bir şey olursa da yeniden boyayıp bu kez sabitlerim diye düşündüm. Eski ayakkabılara akla zarar tasarımlar yapma niyetindeyim. Bakalım neler olacak.../ Of course i do not care about staining the interior. I have not applied any fixer like a varnish or mod podge. Tomorrow it will be rainy and i will do my first trial. I do not think the paint will fade away but if it does i thought i could repaint and fix it this time.I have the intention to apply killer designs to my old shoes. Let's see what happens...

Hergün sanat/ Art everyday :: 63

1 yorum:

  1. bende hep denemek isterdim ama cesaret edemedim, mutlaka paylaş deneyimlerini

    YanıtlaSil

Merhaba. Zaman ayırıp düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız benim için önemli :)
----------------
Hello. Thank you for making the time to share your ideas. Your comments are important for me :)