17.03.2013

Hergün sanat/ Art everyday :: 44

İlk elbise dikme denemesi. Üst kısım için 2 ayrı kalıp kullandım. Alt kısım için de eski eteklerimden birini kalıp olarak kullanıp bir şeyler uydurdum. Tabii ki annemin yardımıyla ve işten arta kalan zamanlarda (ki bu aralar teslim modunda feci yoğunuz) hala cebelleşiyorum. Pazen kumaştan...




First dress sewing experiment. I used 2 different patterns for the upper body. I made up something for the lower body by using one of my old skirts as a pattern. Of course with the help of my mom and during the time left over from work (we are extremely busy nowadays because of submissions) i am struggling. Flannel fabric...

2 yorum:

  1. harika harika yaşasın pazen aşkı, birde yorum kelime doğrulama yorum yapmak isteyenler üzerinde caydırıcı oluyor.

    YanıtlaSil
  2. Kelime doğrulamayı kaldırdım:)Ben hala bu blogların ince işlerine alışamadım. Teknoloji özürlüyüm biraz...

    YanıtlaSil

Merhaba. Zaman ayırıp düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız benim için önemli :)
----------------
Hello. Thank you for making the time to share your ideas. Your comments are important for me :)