23.02.2013

Hergün sanat/ Art everyday :: 29

Prompt6ix yeni egzersiz- no.7:
1.Bilim- kimya cetvelini hatırladım, bazı elementlerin sembollerini yazdım.
2.Bahçe- bahçe/ bitki resimlerini kolajladım.
3. Özgeçmiş- bu çalışmada yok.
4.Eskiz-bazı baklavaların içinde hızlı eskizler var.
5.Baklava deseni- desenleri markerlar ile boyadım, üzerine en son beyaz akrilik ile kesik çizgileri ekledim.
6.Balon- bazı baklavaların içinde balon çizimleri var. 

Prompt6ix, Daisy Yellow blogunun sahibi Tammy Garcia tarafından icat edilmiş bir yaratıcılık egzersizidir. 


baklava/ baklava

1.Science- remembering chemical table i have written the symbols of some elements.
2.Garden- i have colaged garden/ plant images.
3. Resume- does not exist in this work.
4.Sketch-there are some doodles inside a few of the argyle modules.
5.Argyle- i have formed the pattern with markers, eventually i added white dashed lines with acrylic.
6.Balloon- there are balloon sketches in some of the lozenges.

Prompt6ix is a creativity exercise invented by Tammy Garcia of Daisy Yellow blog. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba. Zaman ayırıp düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız benim için önemli :)
----------------
Hello. Thank you for making the time to share your ideas. Your comments are important for me :)